Връзката между стреса и излишните килограми
  Когато не успеем да закопчаем новите дънки... ...може би проблемът въобще не е в начина на хранене. Понякога дори е трудно да си обясним защо пълнеем, но има вероятност това да е от стрес, според учени, които дават следното обяснение: Стресът играе голяма роля върху нашия живот – както психически, така и физически. Опитвайки се да се справим със стреса като ядем шоколад, глед
8 храни, които ни разкрасяват

 

 


 

5 съвета за намаляване на теглото без диети
Така ще намалим и негативните емоции Каквото и да правим, по празници винаги прекаляваме с лакомствата и деликатесите. Ето защо е добре да следваме следните съвети. 1. Спрете да ядете захар. Ако обичате да похапвате сладко, ще се наложи да го намалите или спрете. Учени констатират, че захарта води до пристрастяване. Можете да заменяте сладките изкушения с плодове. 2
5 крачки към голямото зимно чистене
Не на дома, а на тялото Съвременните хора са пристрастени към храната, но понякога е време за въздържание и пречистване. Всъщност, винаги е време човек да се отърси от всичко излишно. Ние започваме с пречистване на организма с 5 отлични съвета. И все пак, обърнете внимание – ако имате някакви здравословни проблеми, непременно се допитайте до лекар, преди да предприемете пречиства
10 вредни навика, с които трупаме килограми
Трите бели отрови ли са единствените виновници за натежалото ни и боледуващо тяло? Помислете дали нямате и някой от изброените тук вредни навици, които качват наднормените килограми 1. Големи порции Повече храна - повече килограми. Предпочитайте малките порции. Бабите ни дори казваха, че ни е нужно толкова, колкото се събира в шепата ни. Ако ви се види малко, лесно можете да добавите