Соленки с ким, с картофи, с кашкавал
Три вида домашни вкусотийки из рецептите на баба Марина Бабините кулинарни умения винаги са на пиедестал в очите на децата и внуците и обикновено има защо, например ако сте имали за баба моята Марина от Созопол. Тя винаги ни посрещаше с нещо вкусно, дори в кухнята й да нямаше почти никакви продукти!   Соленки с ким Необходими продукти: 250 г кисело мляко, 100 г масло, 300 г брашно, 1 с. л.
Сгответе със Сандра: Три здравословни рецепти с пиле
Свежа салата с филе, бутчета с карфиол и филе със зеленчуци на тиган Признание с ръка на сърцето от Сандра Алексиева, лице на кулинарната рубрика „Хапка свежест”: „Напоследък съм запалена по здравословния начин на живот и тези от вас, които следят @1001 рецепти знаят, че най-новата рубрика в моя сайт е под мотото @Режимът на Сандра. В нея ви споделям как съм свалила 7 изли
Два много лесни пая с месо
С кайма и с шунка – за по-интересно и питателно зимно меню По-различният обяд, който със сигурност ще ви се услади, ако следвате следните рецепти на adme.ru. Пай с кайма Необходими продукти: За тестото: 2 яйца, 1/2 ч. л. сол, 1 ч. ч. брашно, 1 ч. ч. кисело мляко, 1 ч. л. сода; За плънката: 300 г кайма, 2-3 глави глави лук, сол и черен пипер на вкус   Приготвяне: Смесете киселото мляко със содата и към
Сгответе със Сандра: Диетични шишчета за влизане във форма
Пикантни със сьомга и ананас, мариновани от пилешки гърди и със зеленчуци    „Още сме "опаковани" в палта, шалове и ръкавици, но плажовете все пак не са чак толкова далече... Време е да влезем във форма с малко по-леки и здравословни рецепти, затова този петък съм подготвила три апетитни предложения, които не изискват много време”, обяснява лицето на кулинарната рубрик
Телешки кюфтенца със сусам в гъбен сос, каквито не сте опитвали
Из рецептите в графа „случайни вдъхновения” Когато човек готви с любов и въображение, може да създаде божествено вкусни и неповторими ястия. А за да не ги забрави, ви ги представя тук!   Необходими продукти: 500 г телешка кайма, 1 яйце, 1 глава лук,  2-3 скилидки чесън, 1 с. л. царевично брашно, 1 с. л. сусам или смлени орехови ядки, ½ ч. л. червен пипер, ½ връзка магданоз; За с