Владимир Койлазов - първият българин, отличен с „Оскар“
Академията за филмови изкуства и науки го отличи в категория „Научни и инженерни технологии“ Голямо браво за българина, който на 11 февруари получи най-престижната награда в киноиндустрията, връчвана от американската академия за филмови изкуства и науки! В Лос Анджелис тя отличи Владимир Койлазов за цялостен принос в категорията „Научни и инженерни технологии&ld
Българите споделят най-вече транспорт и жилища
У нас расте доверието в споделената икономика  Все по-голям е делът на споделената икономика както в световен мащаб, така и у нас. Изследване на PricewaterhouseCoopers показва, че той ще нараства с двуцифрени проценти през следващите 10 -15 години и през 2025 година се очаква да заеме около 50% от световния брутен вътрешен продукт. Според глобален доклад на Nielsen, българите са на седмо място в све
Инвитро процедури подарък от кампанията „Пожелай си!“
Благотоворителната кампания „Пожелай си!“, която набира средства за двойки с репродуктивни проблеми чрез разпространение на календари, отчете 6882 лева. И въпреки че събраната сума е недостатъчна, клиника Ню Лайф спази обещанието си и предостави 3 (три) инвитро процедури без включени стимулации в помощ на три двойки с репродуктивни проблеми. В присъст
Желанието за независимост мотивира българките да стартират собствен бизнес
Каква е ситуацията по света - подробности за предприемачеството по света Тазгодишният глобален доклад на Amway за предприемачеството обхваща 45 държави, като 26 376 от участниците в допитването са жени. Данните от направеното проучване сочат, че отношението на жените към предприемачеството варира значително. Най-положително гледат на предприемачеството жените в Северна Амери
Защо рециклирането на стари дрехи е повече от кампания
Нова арт инсталация разяснява 40 000 тона текстил за 4 години - толкова събра H&M от старта на своята глобална инициатива за събиране на дрехи (Garment Collecting) през 2013 до днес и напомня, че можем целогодишно да носим в магазините ѝ всякакви нежелани от нас дрехи и текстил, без значение от тяхната марка или състояние. Идеята е количеството събрани дрехи да се увеличи и да достигне до обем от