Два страхотно вкусни дресинга за салати

2015-08-13 20:16:46, публикувано от Камелия Петкова в / Кухня / Салати

Как да овкусите салата „Цезар“ и здравословно предястие

 
Салатите са кралиците на лятото, но тайната за тяхното приготвяне, освен свежите зеленчуци, е в овкусяването. А то изисква не само майсторство, но и правилен подбор и дозиране на съставките. Така че четете и опитайте!

Салата „Цезар“
Необходими продукти за 4 порции: 1 средно голяма маруля, 100 г крехко пилешко филе, 100 г бекон, 100 г пармезан, 100 г крутони
„Цезар“ дресинг: Смесете 100 г майонеза, 10 г горчица, 5 мл чили сос, 50 г каперси, малко сок от каперси, сол на вкус и по желание – малко от сока на киселите краставички. Пасирайте всичко.
Приготвяне: Нарежете марулята на едро, овкусете с дресинга, добавете крутоните и разпределете в чинии. Запечете пилешкото и бекона на скара да станат хрупкави, нарежете ги на кубчета и ги аранжирайте върху порциите. Най-отгоре поръсете с пармезан, настърган на едро.
Съвет: можете да направите фини листа пармезан с белачката за картофи

Здравословна салата

Необходими продукти за 4 порции: 1 средно голяма глава айсберг, 10-ина стръка рукола, 2 белени домата или 1 краставица, 100 г сварен нахут или киноа, 100 г риба тон от консерва или парченца бяло сирене.

Соев винегрет: 50 г соев сос, 70 г зехтин или олио, 30 г горчица, 70 мл балсамов оцет, 30 г мед, сол по желание. Смесете и разбъркайте всичко.
Приготвяне: Нарежете айсберга на едро, смесете с целите стръкове рукола, киноата или нахута, парченцата риба тон или кубчетата сирене, резените белен домат или лентите краставица, овкусете със соевия винегрет и аранжирайте с лимон.
НИЯ
Снимки: pinterest.com
Сподели
Етикети: Кухня / Салати /
Коментирай
Покажи коментарите