Колко е секси женственото коремче

2016-07-13 08:47:09, публикувано от Камелия Петкова в / Красота / Тяло

Показването на пъпа: предимства, рискове и съвети за красота

 Седите на плажа в половинки бански и си мислите, че изглеждате зашеметяващо, но гънките, които се получават в седящата поза, могат да изглеждат зле отстрани.
Не, не сте прекалено пълни, но и коремът ви не е „залепен” за гърба. Вие сте жена с нормално и хубаво телосложение. Тогава?

Няма драма, просто и тялото, и нравите са се променили – едва преди някакви си 50 години е станало що-годе приемливо дамите да разкрият повече плът. Дотогава са влизали в морето с бански, подобни на рокли с крачоли, а за да изглеждат слаби, са се пристягали с еластични корсажи.

Нещата днес, естествено, са несравними, особено след нашествието на хип-хоп културата, танците на Шакира и джинсите с ниска талия. Тук не броим анорексичните модели и културистките.

Сега модерната и харесвана визия е на закръглени женствени извивки, комбинация от мускули и лека пухкавост с послание „Аз съм секси момиче и водя здравословен живот – хапвам, спортувам...”
И науката доказва, че в последните десетилетия дамите са добавили сантиметри към обиколката на талията си. Акселерация? Вероятно, но и различен стил на живот.
Важният въпрос е обаче как да задържим красивата визия:
  • За начало не избирайте седяща позиция, когато сте с гол пъп, излегнете се на една страна;
  • Не пропускайте сутрешните коремни преси – дори да правите само две серии по 10, ще има ефект, ако сте редовни;
  • Продължете с разтягащи упражнения, йога, танци, плуване, за да увеличите пластичността;
  • Спортувайте при всяка възможност – тичайте, играйте волейбол на плажа, а ако сте в града, вървете пеша. Правилото от 10 000 крачки на ден е златно, а във фитнеса се отбивайте мининум два пъти седмично;
  • Стягайте не само мускулите, но и кожата на корема с масажи и подходяща козметика след съвет на дерматолог;
  • Хранете се с продукти, които не подуват корема и не образуват тлъстини: риба, малини, ягоди, смокини, задушени зеленчуци, мляко с нисък процент на масленост, ядки. Избягвайте газирани напитки, кафе, сурови зеленчуци, бобови храни...
  
Камелия Петкова
Снимка: pixabay.com
 
Сподели
Етикети: Красота / Тяло /
Коментирай
Покажи коментарите