Наталия Водянова - лице на Conscious Exclusive

2017-03-25 12:45:53, публикувано от Калина Антонова в / Мода / Случки / Личности / Стил

 Красотата на устойчивата мода
 

Красотата и чувствеността са основен акцент в колекцията Conscious Exclusive на H&M за 2017 г. Всеки модел е изработен от устойчиви материали, включително BIONIC® – фин полиестер, изработен изцяло от рециклирана пластмаса от крайбрежни отпадъци.


Колекцията, създадена за специални случаи, ще се появи на 20 април в около 160 магазина на H&M в целия свят (в България в магазин H&M на бул. Витоша 6), както и онлайн.
 

„Conscious Exclusive на H&M показва как най-добрият стил може да включва грижа за планетата и да помогне за опазването ѝ в бъдеще. Това е толкова атрактивна колекция! Моделите в нея са изработени от устойчиви материали и ще искате да ги носите много сезони напред“, казва Наталия Водянова.


Тя е лице на кампанията и основател на Elbi (дигитална платформа, свързваща потребителите с широка мрежа от благотворителни каузи и организации).


Освен основната дамска колекция, Conscious Exclusive за 2017 включва и селекция от мъжки облекла, които ще се продават ексклузивно онлайн на hm.com, както и избрани облекла за деца - красиви разкроени рокли в смес от коприна и органичен памук за момичета, както и  сако, панталон и риза от памук за момчета. 


Също така, за първи път колекцията Conscious Exclusive показва и набор от три екологично сертифицирани парфюмни масла. Ароматите са унисекс и  могат да се използват поотделно или да се смесват помежду си за още по-разнообразна игра със сетивата. 

Снимки: H&M
 

 

Сподели
Коментирай
Покажи коментарите