Тренираме с Алекс: митове, които спъват по пътя към успеха

2016-05-16 07:31:16, публикувано от Камелия Петкова в / Здраве / Спорт

Персоналният треньор Александър Кирилов, собственик на alexbodytransformation.com, за капаните на погрешната спортна култура


Миналата седмица ви представих 3 заблуди, които да избягвате във фитнеса. За съжаление, списъкът е много по-дълъг.


Тази седмица ще разобличим още 3 лъжи, които продължават да виреят в съзнанието на много хора. За да изградите реална представа за това, от което имате нужда, за да постигнете резултатите, които винаги сте мечтали.


1. Задължително трябва да приемам добавки, за да постигна големи резултати.
Това, от което в действителност имате нужда обаче, са две простички неща – правилна диета и целенасочени тренировки.

Преди да похарчите добра сума пари за хранителни добавки, бъдете сигурни, че тези два фактора са налице. Наистина е абсолютна загуба на финанси, ако тренировките и диетата ви не са на високо ниво.

Хранителните добавки са малките градивни блокове, които помагат на спортното представяне в залата и на възстановителните процеси на тялото.

Когато видите поредната реклама на хранителна добавка, която ви обещава чудеса за кратко време, това е маркетингов трик и абсолютна лъжа. Изисква се време и много труд, за да постигнете качествена и дълготрайна промяна с тялото си.

Волята е оръжие

2. Ако няма болка, няма прогрес.
Тази нагласа е много добра. Готови сте на всичко, за да постигнете резултатите бързо, но трябва да се запитвате дали тази болка е продуктивна. Да различите градивната болка от тази, която ще ви доведе до сигурна контузия. Натрупването на прекалена умора и стрес в тялото в дългосрочен план няма да ви донесе никакви позитиви, напротив – ще ви отдалечи от целите ви.
Ако доведете тялото си до претренирване, ще последват много неприятни симптоми, които със сигурност не искате да изпитате. Няколко от тях са:
- Безсъние;
- Депресия;
- Рязка промяна в настроенията;
- Често боледуване;
- Загуба на концентрация;
- Увеличен шанс за контузии;
- Понижена мотивация

Списъкът може да продължи още дълго, но силно вярвам, че тези неприятни състояния са достатъчни, за да ви накарат да преосмислите подхода си. Болката е най-добрият учител, но винаги трябва да сме прецизни в подхода си.

3. Ако правя много коремни преси, ще изгоря мазнините в коремната област.
Може би това е най-големият мит във фитнес средите. Не вярвайте на всичко, което чувате.

 
Коремните преси помагат да повишите тонуса на коремните си мускули, но определено не помагат в изгарянето на мазнини в конкретната област.

За да видите така мечтаните плочки, трябва да понижите мазнините си в процентно отношение. Не можете да си изберете определена зона от тялото и да горите мазнини точно там.
За да горите мазнини, тренировките трябва да са интензивни и със силови елементи. Това ще ви помогне да намалите мазнините в цялото си тяло, което включва и коремната област.
Тренирайте тежко и се хранете с качествена храна. Контролирайте приема си на въглехидрати и ще се изненадате как тялото ви ще започне да се променя.

Бъдете здрави и осъзнати в решенията си – това е формулата за успех.

Тренираме с Алекс:
Най-известните жени фитнес модели
Горчиви мисли за захарта

Секс, тренировки и тестостерон

 

Сподели
Етикети: Здраве / Спорт /
Коментирай
Покажи коментарите