Основни стъпки във Фейсбук рекламата

2017-05-18 14:45:43, публикувано от Камелия Петкова в / Приключения / Как

Добре е да сте наясно с водещите практики

ом искате да имате успех с рекламата във Фейсбук, добре е да сте наясно с водещите практики за създаване на реклама в социалната мрежа.

В самото начало си направете план за действие и преценете какви цели ще преследвате. Трябва да сте максимално конкретни в желанията си като да получите нови харесвания за страницата си, да привлечете таргетиран трафик към сайта и др. След като сте определили това, трябва да заложите измерител за всяка от целите си – метричен и емпиричен.

Една успешна Фейсбук реклама ще бъде такава, само ако достигне подходящата аудитория. Затова отделете време за проследяване на демографските показатели на посетителите на страницата си. Добре е да знаете повече за техните навици, за поведението им в сайта. Колкото повече информация имате за тях, толкова по-прецизно ще бъде изготвена и рекламата ви.

Силно препоръчително е да не пренебрегвате потенциала на потребители на социалната мрежа, които използват мобилни устройства. Направете кампании, които таргетирате към всички мобилни устройства. Трябва да предвидите специални послания за тези потребители.

Във Фейсбук потребителите не влизат, за да купуват, а за да общуват. Една реклама, която директно промотира продажба, е обречена на неуспех. Ако акцентът в поставен върху ползата от продукта, а не върху самия продукт и създадете емоции, успехът ви е гарантиран.

Успешен метод е създаването на няколко варианта за реклами, като пробвате с различни визии, послания и заглавия. След това можете да направите една сравнение и да прецените сами кои са най-успешните практики.

Насочвайте вниманието на потребителите към различните аспекти на бизнеса, промоции и атрактивни отстъпки. Редовно правете промени в рекламите.

Практиката показва, че най-успешният начин да привлечете потребителите с посланието си е като им дадете нещо безплатно. Това, разбира се, не е задължително да бъде продукт, може да е някаква услуга.

Преди да стартирате с рекламата в социалната мрежа е добре да се информирате подробно за всички тънкости, да се консултирате с професионалисти и да използвате успешните практики.

Снимка: Pixabay
Автор: Росен
Сподели
Етикети: Приключения / Как /
Коментирай
Покажи коментарите