Здравословни супи, с които се отслабва

2016-03-31 11:18:18, публикувано от Камелия Петкова в / Кухня / Супи

Доматена с печени зеленчуци и с тиквички и паста

Тайната на здравословния вкус се крие в приготвянето – за да омекнат, зеленчуците не се запържват, а се запичат.
 

Доматена

Необходими продукти: 6 домата, 2 глави лук, 3 скилидки чесън, няколко стръка босилек, 500 мл зеленчуков бульон, 100 г пармезан, 2 с. л. зехтин, сол
 
Приготвяне: Включете фурната на 200 градуса да се загрява и в тава изсипете доматите, лука и чесъна, нарязани на ситно и овкусени със зехтин. Запечете ги за около 20 минути и след това изсипете в тенджера, залейте с бульон и оставете да се вари.
 
След като заври, изключете и поръсете с листенца босилек и сол. Поднесете, като във всяка порция добавяте по малко настърган пармезан.
 
С тиквички

Необходими продукти: 2-3 тиквички, 3 скилидки чесън, 1 стрък зелен лук, 200 г пълнозърнеста паста, 1 ч. л. кедрови ядки или сусам, 1 лимон, сол, смлян черен пипер и зехтин на вкус
 
Приготвяне: Обелете и нарежете тиквичките на кръгчета, посолете, овкусете със зехтин, поставете в тавичка със съвсем малко вода и запечете в предварително нагрята на 200 градуса фурна за около половин час.

В това време сварете пастата 1, 2 л подсолена вода и когато поомекне, добавете печените тиквички в тенджерата и оставете да се вари за още 5 минути. Към края на варенето прибавете лука и чесъна, нарязани на ситно и изключете. Добавете кесровите ядки, пипера и съвсем малко сол.

НИЯ
Снимки: pinterest.com

Сподели
Етикети: Кухня / Супи /
Коментирай
Покажи коментарите