Вкусът на лятото: зеленчуков винегрет и босилково песто
С тях всяка салата става шедьовър   Ако не сте пробвали досега, сте изпуснали много – тези добавки към салатите са тайната на великолепния вкус, за който копнеем всяка есен, зима и пролет – вкусът на лятото!   Зеленчуков винегрет Ястие от броколи и гъби и рукола със зеленчуков винегрет Необходими продукти за 6-7 порции: 1 червена и 1 зелена чушки, 1 глава червен лук, 1 връзка к
Два страхотно вкусни дресинга за салати
Как да овкусите салата „Цезар“ и здравословно предястие   Салатите са кралиците на лятото, но тайната за тяхното приготвяне, освен свежите зеленчуци, е в овкусяването. А то изисква не само майсторство, но и правилен подбор и дозиране на съставките. Така че четете и опитайте! Салата „Цезар“ Необходими продукти за 4 порции: 1 средно голяма маруля, 100 г крехко пилешко фи
Салата айсберг с круши и захаросани орехи
По френски маниер, с прясно приготвено песто   „Симфония от вкусове“ – така описа тази интересна салата един главен готвач във френския Прованс (истинско копие на Ути Бъчваров, но с мустаци). В нея главното е да комбинирате правилно хрупкави, течни, меки, твърди, сладки, солени и леко кисели продукти. Салатата е чудесна за лек обяд – ще се заситите с нея! Необходими проду
3 лесни и прелестни гръцки салати
Кулинарни идеи от южната ни съседка, които се приготвят с минимум продукти и усилия   Има какво да заемем от гръцката кухня, защото гърците са прочути кулинари и техните ястия са винаги с интересен вкус, цветни, здравословни. Ако не сте опитвали нищо друго, освен прочутото тяхно цацики (пикантен „сух” таратор с цедено мляко, краставица, копър, чесън и зехтин), пробвайте някоя
Оризова салата в пъпеш
Звучи странно, изглежда прекрасно и има великолепен вкус Обикновено ядем ориза приготвен по най-различни начини, но рядко в студена салата, а пък в комбинация с пъпеш никога не бяхме опитвали. Досега! Тази салата се оказа изключителна - комбинира сладък, солен и кисел вкус, а също и свежи продукти на лятото!   Необходими продукти за 3-4 порции: 350 г бланширан ориз, 150 г шунка, 150 г  св