Гришо е спортист на годината
Най-известният български тенисист благодари чрез холограма  Златната ракета на българския тенис – Григор Димитров, е спортист на годината, с 1190 точки, се разбра на 22 декемви при връчването на 57-ите награди в НДК.  Гришо не е в България, и направи изявление чрез холограма, заснета специално от холивудско студио за събитието. Почетната статуетка, връчена от Йорданка Фандъкова,
Движението и децата
Семейното спортуване е полезно за здравето, енергичността и сплотеността в дома Всички искаме да имаме здрави и енергични хлапета, но тайната на доброто здраве не е скрита само в храната, която ядем. Балансираното хранене е в основата на здравословния живот, редом с редовните физически упражнения. А какво по-хубаво от това да възпитате и у децата желание за различни спортове и акт
Колко е опасен заседналият живот
Много, единодушни са учените! Какъв начин на живот водите – активен или заседнал? Това е въпрос на живот и... смърт. Нови изследвания доказват, че колкото повече часове на ден седим, толкова по-голяма е вероятността от по-ранна смърт, независимо от това колко физически упражнения извършваме. Рискът не е само за сърцето - бедрата, гръбначният стълб, врата, главата и раменете също
Какво е Squat Challenge
Как и колко време да го практикуваме Отражението в огледалото е красноречиво: бедрата, коремът и дупето не са във формата, която бихме искали. И никакви диети не са в състояние да стегнат мускулите и да изваят по-красива фигурата ни. С програмата 30 Days Squat Challenge обаче има шанс – след пилатес, йога и акваспининг тя е на път да се превърне в новата спортна тенденция. Нейните последоват
Как се практикува табата 4Х4
За какво е полезна японската спортна програма   20 секунди интензивни упражнения, така че тялото да се натовари максимално, и 10 секунди почивка. После отново 20 секунди екшън и пак 10 секунди почивка. Това се прави в продължение на 4 минути, след което има 1 минута почивка, и всичко започва отначало, докато станат общо 4 кръга в този ритъм, затова и наричат японската тренировка 4Х4. Лице