Тренираме с Алекс: Когато усилията се превърнат в удоволствие
Колко са важни умните тренировки, движението и постоянството Какво да правим стъпка по стъпка, за да постигнем отлична форма, разкрива персоналният треньор и спортист с дългогодишен опит Александър Кирилов, автор на проекта Alex Body And Soul Recreation.   Тренирайте умно! Когато става дума за тренировки, почти всички са специалисти. Дават се невероятно “ценни” съвети, препоръчват
Тренираме с Алекс: Реалната цена на добрия спортен резултат
Специално за MissIs професионалният треньор Александър Кирилов съставя списък с трите най-важни неща за постигане на отлична форма   Как да влезем в отлична форма за пролетта? Изглежда лесно: спираме хляба и се отдаваме на салатите, грабваме гиричките и се качваме на бягащата пътечка... Е, не е толкова просто и не е точно така. Какво трябва да се направи стъпка по стъпка разкрива
4 ползи от тичането, заради които си струва да започнете
Какво се случва с тялото и ума, ако практикувате този спорт Хората възприемат тичането по два начина – или го мразят, или го обожават. За някои този спорт е досаден, понякога им причинява физическа болка, струва им се прекалено скучен и изтощителен. Но все пак продължават да го упражняват, защото носи много ползи за тялото, а и за ума. Тичането не изисква никаква по-спец
Тренираме с Алекс: 10 най-чести грешки на начинаещия във фитнеса
Персоналният треньор Александър Кирилов изброява Александър Кирилов е спортист и персонален треньор, който стои зад проекта @Alex Body and Soul Recreation. Неговата мисия е да създава хранителни режими и програми за спорт, но и да изгражда връзката между духа и тялото в своите клиенти. Той ще води рубриката в MissIs “Тренираме с Алекс” всеки понеделник. Както обещах, в този първи материал щ
7 „здравословни” навика, които вредят на метаболизма
И 7 съвета за това как да ги избегнете Правите всичко необходимо, за да водите здравословен начин на живот, но всъщност... не се получава. Защо изпитвате това разочароващо чувство? Явно, усилията не са достатъчни! Примери: Пиете по 2 литра вода на ден и това не ви помага. Пийте по 3! Тичате по 1 час сутрин, но проблемите не се решават. Спортувайте по-дълго! Спазвате нис