Фитнес треньор в ухото!
Sony изобрети слушалки, които улесняват спортните дейности, като насочват физическото натоварване в правилната посока   Smart B-Trainer първо измерва сърдечния ви ритъм и въз основа на него избира подходяща за вас музика - ако сте прекалено бавни, агресивен музикален стил може да ви накара да се пораздвижите, и обратното – усиленият сърдечен ритъм веднага провокира джаджата да ви
7 упражнения за плосък корем
Лесна гимнастика, с която да подобрите своята гъвкавост, да се разтоварите от стреса и да стегнете коремните мускули   Когато става въпрос за упражнения, повечето хора мислят само за естетиката, и тя е налице – със следните 7 се постига плосък корем. Правилната тренировка обаче помага и за заздравяване на мускулите на гръбначния стълб, изправя стойката, намалява болките в г
Два летни спорта за стегната фигура
Ако тренирате плажен волейбол и/или гребане с каяк, може да изгорите доста калории, докато хващате тен Горещото време е подходящо за още по-разгорещени тренировки на открито, които направо изсмукват калориите и ви карат да се чувствате изстискани като лимон, но и много ентусиазирани. Освен, че ще ви разнообразят от еднотипната обстановка във фитнес залата, плажният волейбол и греб
7 ползи от лицевите опори
Какво се случва, ако ги правите всеки ден Лицевите опори са най-ефективното упражнение на всички времена - така твърдят и спортисти, и медици и това е логично. За него не се изискват никакви инвестиции, освен  малко свободно време. 10-15 минути на ден са достатъчно, а могат да се постигнат сериозни и видими резултати. Какво се случва с тялото, ако лицевите опори се практикуват всеки д
4 водни спорта, за да освежите вашето лято
Уинд сърф, кайт сърф, падълборд и джет, от който се скача   Адреналин, много адреналин се получава от практикуването на водни спортове! Дори да оставим настрана несъмнените ползи за мускулите и за общия тонус при раздвижването с тях, не можем да подминем хубавите емоции, достижими с волните вихри по вълните. Представяме ви 4 основни вида спортове, които можете да практикувате на м