Самба за настроение, вместо фитнес и аеробика
Бразилският танц извайва мускулите на дупето и краката, изгаря калории и топи килограми по-весело от всяка друга гимнастика Може би вече сте заразени с вируса на бразилските танци - класическите салса и танго, модерните ламбазук и кизомба... Всички те се танцуват по двойки, а за това, което ви предлагаме, може и самостоятелно. Самба е един от най-страхотните и секси танци, измисля
Как да тренирате йога у дома
Певицата Светла Иванова предлага специална 90-минутна програма, която излезе на DVD Много удобно и полезно е предложението на Светла Иванова, осъществено с издателство "Сиела" – да използваме свободното си време вкъщи, за да тренираме йога. Певица, писател, майка на две деца и сертифициран йога инструктор, Светла, която се занимава с хата йога от 15-годишна, предлага 90-ми
Григор Димитров подкрепя И АЗ МОГА / I CAN TOO
Световноизвестният тенисист помага на деца със специални нужди Спортист номер 1 на България за 2014 и любимец на всички българи Гришо става лице и посланик на организацията, като се снима с популярната тениска I CAN TOO. По този начин той заявява социалната си ангажираност към децата със специални нужди в България и дава пример как всеки може да помогне и да промени света към по-добро. &n
Не тренирайте гладни, безполезно е!
За максимален ефект преди упражненията изпивайте 330 мл вода, съветват американски учени Много хора, които искат да отслабнат, смятат, че тренирайки на празен стомах, ще постигнат по-добър успех. Не е така. Леката закуска 30 минути преди тренировката обаче помага да спортувате по-продължително и така да изгорите повече калории. Твърдението е на майстора на спорта Брад Шенфелд, сп
8-минутна тренировка, която заменя 45 минути във фитнеса
Тонизиращата програма се състои от 8 упражнения по 1 минута   Тази програма не изисква фитнес инструктор, салон и уреди за кардио натоварване, нито пък упражненията са сложни. Можете да ги изпълнявате вкъщи – достатъчно ви е малко пространство и 8 свободни минути, не повече!  Ако тренирате всеки ден, ще се почувствате по-гъвкави и енергизирани. 1. Започнете с бягане на място, к